Svar på kommentar!

Tänkte lägga ut en kommentar som jag fick förut...

Hanna om Promenad!:
Ser ju ut som han skiter :O haha
Den kommentaren är om inlägger innan då jag la ut en bild på Hannas hund Texas, vill bara säga till dig hanna att jag råkade fota när han sket!!!! :D så det ser inte bara ut som att han skiter, utan han gör det också !! HAHA!!!

När Andreas kom hem förut så åkte vi bort till Garaget och hämtade en kärr som han ska ha folkracer bilen på :) eftersom det är tävling på söndag.. dock ingen rolig tävling tycker jag .. Eftersom man kör en och en . mycket roligare när dem knuffas på varandra :)


Efter garaget blev det att måla bilen som jag skrev förut :)

Sedan käkade älsk Leons, o när han var klar så fick vi åka och köpa leons till mig.. Pomme och tzatziki :D

Nu ligger han och sover =)
jag har tråkigt o kan inte sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0