Promenad!

Eftersom det tydligen inte hjälper att vara inne när man är sjuk så får jag testa något annat. Hehe det får bli en skön promenad med hanna och texas... texas är då hannas lilla hund för er som inte redan känner till det..
Vi ska gå ett varv runt stället här ute... Men som tur är så blir det nog en ganska lugn promenad annars lär jag väl inte få någon luft över huvudtaget... Hoppas att jag inte hostar ihjäl mig under promenaden!!! :)

Har precis ätit pannkakor, som jag själv stekte!!! :)
Blev lite cola till det också, det river så skönt i halsen när den kliar hela tiden.. :)

Nej, nu ska jag klä på mig lite kläder för hanna är påväg :)
Hoppas bara att min katt inte följer med på promenad!!! haha för då kanske han inte hittar hem :p


texas ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ser ju ut som han skiter :O haha

2010-04-09 @ 15:51:17
URL: http://hanniblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0