Tillbaka igen!

Hejsan!
Jag har inte haft tid att skriva något här på länge nu igen... Men har haft en hel del andra saker att styra upp =)
Är så glad just nu...
Som ni kanske vet så har jag och min älskling Andreas Bosatt oss ute på Landet hos min pappa.
i en liten stuga har vi bott i snart 3 månader..

Molly åkte även på en liten urinvägsinfektion och fick medicin mot det, minns inte om jag skrivit det förut... Så om jag har gjort det , så ber jag om ursäkt.

Kommer inte ha så mycket tid för bloggen på ett tag, då vi ska flytta den 1 oktober! Men efter det så LOVAR jag att komma tillbaka med dagliga inlägg =)
Vi flyttar till en etta =) Ska bli så härligt.
Andreas, Molly och jag =) mysigt!!!!!!

Jag har även varit på sjukhuset igen... Gjorde en gastroskopi, innan jag gjorde den så var jag LIVRÄDD!!! Det var min värsta mardröm, men nu i efterhand så var det inte så farligt, för jag minns ingenting :D skulle kunna göra den saken en gång till om det behövs faktiskt!!! Dock så var min riktiga läkare sjuk då :(
Väntar nu på provsvaret därifrån, ska även ringa upp till sjukhuset för att se när mitt läkarintyg kommer hem samt när jag ska göra min nästa undersökning som är ultraljud =)
Hoppas dom hittar felet på mig nu..
Tänk om det skulle vara så enkelt att jag är gluten ?

Nej, nu måste jag dra mig... Idag har Helen och jag tvättstuga, vi inkräktade på någon annans tvätt tid då denna person inte hade börjat tvätta klockan 8.00 och tvätt tiden startade kl 07.00, och efter en timme så får man då använda tvättstugan!
Sen ska vi nog fixa lite i lägenheten! :D
Bara två veckor kvar till flytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0