hundmat!

God eftermiddag!
Idag är det tisdag och då är det snart fredag igen ;D
Idag så gick jag upp jätte tidigt eftersom jag skulle åka in till stan med Andreas som började jobba klockan 7. Men jag gick och la mig en stund o sov när jag kom in till stan =)

Gick upp runt 9 ungefär och åt frukost med pappa , mums!
Efter frukosten skulle jag gå ner och köpa frimärken så jag kan posta mina brev.. Men det blev inget av det... Kioskägaren har sina egna priser han ville att ja skulle betala 21 kr för 3st frimärken.. Alltså 7kr styck, max pris för frimärken är faktiskt 6.50kr.. idiot, han tar dessutom kortavgift fortfarande även fast det är en lag som säger att man inte får de =(

För övrigt idag så har jag och Helen fixat med lite papper och varit på vinden och hämtat matskålar åt min molly =) det tackar man för.
Efter det så åkte pappa och jag till returpunkten... =)

Nu händer inte så mycket mer, väntar på att Andreas ska komma hem så vi kan åka och köpa hund mat, ska byta märke, är det någon som har någon erfarenhet av Iams dog?

Ska även försöka röjja lite i Andreas och min lägenhet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0