flytt pågår

Hej där ute!
jag har egentligen inte tid med att sitta här... Men en stund får jag väl offra,
jag håller på att fixa iordning lite nu =)
Igår var jag och Andreas och köpte en säng....
det blev en säng på ben storlek 140cm .. .Räcker gått och väl åt honom och mig och våran vovve =)

Igår var Hanna förbi här och hjälpte till lite, tvättade fönster, slängde skräp osv... Tack för hjälpen stumpan!
var ju tvungen att kunna ställa in en säng =)


Sitter och lyssnar lite på spotify här också, det är bara en massa VAL reklam!!!!
Nu står våran säng på plats iallafall, när andreas slutar jobbet så kommer han hem med lakan och lite sådant för inatt ska vi sova här :D
i våran nya säng :)
Tänkte visa er en bild på sängen, dock så är den obäddad!


En Ikea sultan skaland =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0