Fika med Hanna

Hej!!!
Idag har jag fixat med massor av saker, varit nere på arbetsförmedlingen och löämnat in papper :)

Jag skrev i mitt förra inlägg att jag skulle prata med min doktor... vilket jag även gjort, läkarintyget kom hem idag med posten så det ska jag skicka in till försäkringskassan samt arbetsförmedlingen!
Svaret på gastroskopin har tyvärr inte kommit ännu och det kan ta upp till 4 veckor att få svar på :(
Ultraljudet hade läkaren inte skickat iväg ännu men det skulle göras idag så förhoppningsvis får jag hem en kallelse till röntgen snart!!!!

Nu på kvällen så kom Hanna förbi så vi åkte ner till stan och tog en fika =) Varm choklad och en chokladboll , gott =) Vi träffas ju inte så jätte mycket längre, men du är ändå min bästa vän!!!! =)

Imorgon kanske jag ska umgås med min Hanna igen, våra hundar saknar varandra så vi måste träffas! Haha...

Snart är tvätten i tvättstugan klar och då blir det att åka till landet och sova.. men imorgon är jag tillbaka i stan,

Vad kul att se att jag har fått fler besökare... =)

DOCK så har jag inga bilder då jag sitter på Matildas dator ;)

Nu ska jag dra mig =)
Ha det så bra så hörs vi imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0