Vart ska ja börja?!

Jag vet inte vart jag ska börja... jag kan börja med att VARNA ALLA KÄNSLIGA LÄSARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag tycker att det är jätte tråkigt att jag och andreas inte träffas så mycket längre... som ni kanske märkt så har det varit lite tjaffs.. och idag blev det ännnu mer tjaffs.. någon vräkte ur sig att jag borde växa upp... men seriöst, jag håller på att växa upp.. jag är ingen gammal tant ännu... trodde att alla var pågång till att växa upp.. men vissa kanske stannar i uppväxten!!!
Jag måste bara få ur mig detta, och om någon stör sig på detta så ber jag er att i fortsättningen sluta läsa min blogg... för det är MIN blogg och ingen annans! i den skriver jag vad jag vill i så länge jag inte nämner några namn så är det inte olagligt =) dessutom är jag 18 år och kan ta ansvar för mig själv.. :) det jag skriver finns de ingen annan som ska ta ansvar för =)

Nu till de roliga med dagen.. =) umgåts med Hanna och texas idag =) vi åkte iväg och badade med hundarna :D.. men påväg till badplatsen så träffade vi på en äcklig liten orm.. bläääää...
Men molly var lite rädd för vattnet först, men sedan gick de bra =) dock så glömde vi bort att fota :p haha
efter de så blev det en heldag på gräsmattan igen :D

och imorgon blir det folkrace i kisa :D
nu ska jag duscha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0