somliga straffar Molly omedelbart!

Lilla Molly, hon är ju så gudomligt söt måste jag säga..
Idag har hon även varit ensam på mitt rum.. Vilket hon måste tyckt om, det var lite tyst så jag anade att hon gjorde lite hyss.. Men eftersom jag hade tagit bort alla sladdar och allt ömtåligt som jag inte vill att hon ska äta upp..
Jag bad även andreas att inte ställa saker på golvet men han brydde sig inte så nu har molly ätit på lite utav hans saker, blandannat hans nya väska och lite kläder.. Kunde inte förhindra det. Kan inte säga åt henne att inte äta upp hans saker när han alltid slänger sin skit på golvet...

Jag hatar verkligen när det ligger saker överallt, men andreas tycker om att ha saker ÖVERALLT :p
men, ser det ut som en svinstia så är man ett svin.. vilket stämmer väldigt bra in på honom !


Nu ska vi ta en promenad i regnet eftersom det var så svårt att köpa mat till hanna när du ändå var i stan.. lika svårt att hämta saker...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0