Regnigt :)

Vi gick visst på promenad i rätt tid :) när vi nästan var hemma så började himlen att öppna sig.. Men vad gör det? Hundarna behöver ju sin motion även om det regnar...
Sen när Molly blir stor så kommer hon ju att behöva ha minst en timme om dagen ju :) haha, tänk om jag hade HATAT att vara ute och gå.. shit vad synd det hade varit om min hund då :o, då skulle jag nog skaffat en hund som behöver mindre motion :) För stora hundar behöver röra på sig :D

Molly sover just nu, men hon skulle fått mat för 10 min sedan.. hum, hon får väl äta när hon vaknar då min sötnos :)
Inte konstigt att hon är helt slut eftersom texas har varit här hela dagen :) Molly älskar verkligen att vara ute och gå, det är ju nästan hon som är ute och går med mig :D haha!!!



Kommentarer
Postat av: Tobbe011

Söööt;D<3

2010-05-29 @ 16:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0