promenad!

god kväll!
Att jag alltid ska skriva inlägg mitt i natten...

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så skulle vi ta oss en promenad :) och det gjorde vi också, hon orkar väldigt mycket min lilla tös !!! :) Mer än man tror faktiskt. Vi följde med sandra och hennes mamma till vilbergen, så det blev en liten runda. Men molly tyckte bara att det var roligt :D

Inte nog med att vi tog oss en promenad, hon blev inte trött för det.. så på kvällen kom hanna och texas förbi och busade :) dem fick leka på fotbollsplanen :D Molly skulle vara duktig och ge hanna texas koppel vilket slutade med att det vart hål i bajspåsen.. Haha!!!!!

Imorgon så ska jag vara med hanna hela dagen.. ska göra en makeover =) haha !! Ska bli spännande o se resultatet :D

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0