Måndag!

Idag är det måndag.. En ny vecka, kanske en bättre vecka än de övriga?
Jag tar tag i mina problem nu känner jag...

Snart är ett problem löst, min mage!
Har äntligen tagit mig i kragen och ringt till vårdcentralen.. vilket även leder till att jag ÄNTLIGEN byter vårdcentral till en mycket bättre!!!
Så på torsdag är det bara att pallra sig till tant doktor.. ja, jag fick en kvinnlig ;)
Hoppas på att dem kan lista ut vad jag lider av..!!!!

För övrigt så mår jag ganska bra.. efter omständigheterna! haha
Molly ger mig så mycket!
hon är så duktig. Hon kan sitt, utan problem nu.. Tränar lite tass också, men hon förstår inte riktigt ännu:( men det kommer!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0