Grattis!!!

Idag fyller min lillasyster 14 år! Grattis sötnos!!!


Imorse var jag uppe kl 6 och gav min hund mat och sedan gick vi ut och rastade oss lite :) sen lät hon mig sova fram till 10.30 ungefär.. Men då var vi riktigt nödiga så vi hann istort sätt bara utanför dörren! Hon är så söt :D
Efter att vi kissat så gick vi in och grattade Eve =) fick ett presentkort av mig och molly!
Sedan blev det frukost med mammsen och eve... Det är ju morsdag idag också! Grattis mammsen!
finns vissa som inte borde grattas!
Efter frukosten så tog jag mig en dusch och då fick brorsan ta hand om molly..
och fram tills nu så har vi suttit ute på baksidan, men nu var molly trött så nu ligger hon i sin säng och sover!!! vill pussa på henne hela tiden! haha

cykla är roligt!!!

Om ungefär en timme så kommer mormor och morfar och firar eve =) då blir de tårta :D mums... marängtårta med jordgubbar! Lite sommar känsla är de nog ;)

NU ÄR DET INTE LÅNGT KVAR!!!! PÅ ONSDAG ÄR DET MÖSSPÅTAGNING... SEN KÖR VECKAN IGÅNG!!!!!!!!
10/6 , JA DÅ ÄR DET DAGS!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0