Varför?!

Kan det bli sämre just nu?
Varför kan jag inte bara släppa det? Varför kan jag inte bara gå vidare?
Ska jag behöva tänka på detta varje dag fram tills att det är dags?
Det är skit jobbigt... Finns några få som förstår... tror jag iallafall, men ingen av dem kan hjälpa till..
vet inte vad jag ska göra.. det känns piss rent ut sagt!!!!
Vill absolut inte känna såhär..
De tankar jag har, är de normala?
reagerar andra också så eller är det bara jag ?!

Inte nog med lunginflamation, på köpet får jag också dessa tankar... :(
Det finns vissa som aldrig skulle förstå, folk som bara skulle klandra, tracka ner och inte bry sig för fem öre..
Vilken tur att det inte är mina vänner, mina vänner finns där , lyssnar och gör vad dem kan för att hjälpa till.. Men i detta läge så kan ni tyvärr inte hjälpa till :(, är tacksam över att ni bryr er..

Mitt hjärta och jag får ta oss igenom detta tillsammans, bearbeta allting, finnas där för varandra, precis så som det ska vara !!!!

Tack älskling <3

varför? :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0