utgång!

Igår fredag så blev det utgång med Sandra :) mycket trevligt, en aning mycket gott att dricka och en hel del skratt!
Vad som hände kanske vi inte ska gå in på, haha !!!
men det var jääävligt roligt iallafalll !!

Idag så har jag inte gjort allt för mycket, vakade runt ett idag... med spränghuvudvärk.. det var ju då inte lika roligt som själva festandet .. .:( 
Men men, det var bara att bita ihop och ta en huvudvärks tablett samt en dusch och en nypa frisk luft.. mådde mycket bättre dåå...

Hade en hel del att göra idag,

Kommer ni ihåg denna klänning som jag köpte? Mamma hade tvättat den, ensam och i rätt antal grader. men det svarta hade färgat av sig på de vita så idag var jag tvungen att lämna tillbaka den, men vad gjorde de?! den åkte ju ändå bara ner.. och vad inte direkt skön heller...
så då fick jag ju lite pengar över så ja kunde köpa lite annat smått och gott!!!
Blev en hårfärg, en brun sådan... är dock lite mörk just nu, men de mattas av för hoppningsvis. blev även en parfym ifrån HM, sweet rose tror jag att den hette...

Lite senare på eftermiddagen/kvällen så plockade mitt hjärta upp mig och så åkte vi hem till honom :)
träffade min söta katt, som just nu är på bushumör... hum, hoppas han lugnar ner sig snart!!!!

Jag ska väl försöka sova snart tror jag, andreas har somnar för lääääänge sedan, som vanligt ungefär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0