underbara FREDAG!

Nu är det helg, fast iof så har jag haft helg varje dag nu ett tag känns det som.. Men nu är det dags att ta tag i livet o bli en människa, tjäna egna pengar.. lära sig att stå på egna ben, för en dag så kommer jag att lära en liten sak att stå på egna ben, kan vara en fördel om man kan stå på benen själv först :)

Min dag idag då :).. helt underbart lycklig är jag...
Började med att jag ringde ett litet samtal... blev väldigt lyckat, så i eftermiddag har jag en Dejt ;) haha... hoppas ja tycker om den.. eller vi rättare sagt :)
Sedan tog jag mig till bussen som skulle ta mig till skolan...
Gick jätte bra där också..
Satan vad jag är glad..
Sedan möte med patricia :D... nu är jag borta från skolan...
på måndag börjar allvaret ! YEEEEEEEEEEEEEEEEEEAH


Kommentarer
Postat av: emily

Nej då du är inte otrevlig ;) Jag ska fixa de i veckan! Vill skriva den så bra som möjligt o inget slarv så ska försöka hinna med det när han somnat! :D

2010-03-12 @ 14:55:50
URL: http://agressia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0