underbar dag!

Idag är jag så glad, så lycklig!!
Det är så underbart vackert väder ute, nu känns det verkligen att sommaren är påväg, nu är det inte långt kvar.
Det är heller inte lång tid kvar tills jag tar studenten!! imorgon hämtar jag studentmössan, ska även passa på och lämna tillbaka alla skolböcker som jag har hemma!
Väldigt många undrar hur jag kan ta studenten när jag har hoppat av skolan... och en hel del undrar varför jag hoppade av skolan, Jag hoppade av skolan pga jobb. I dagens läge är det väldigt svårt att få ett arbete, och eftersom jag skulle få ett samlat betygsdokument om jag fortsatte i skolan och om jag hoppade av .. så jag tog en chansning.. jag hade tröttnat på skolan, jag var sällan där osv...

Nu har ni fått en förklaring till allt, kanske inte så grundlig, men det är ändå något!!! :)

Har tagit en promenad med kissekatterna i det sköna vädret och suttit och fikat med Freddan :) underbart mysigt, var till och med tvungen och ta av mig tröjan så varmt som det var!!! Tog ut en termometer också, över 30 grader i solen... Förstår ni att sommaren är påväääääääääg?! FAN så härligt!!!

Efter våran lilla promenad så badade vi katterna :) mys mys.. .sedan fick dem torka i solen.. det gick fort :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0