trött!

jag förstår inte varför jag är så trött och seg. förstår heller inte varför jag har ont i huvudet flera gånger i veckan ...
Jag la mig iallafall i sängen och kollade på en film, som jag inte sätt klart slutet på ännu, så det ska jag göra innan kvällen slutar :) "så olika", den är lite konstig men verkar hyffsat bra iallafall, jag somnade inte som jag trodde att jag skulle göra....
har även fått i mig lite mat, funderar på att ta mig en promenad.. vore skönt, då kanske man vaknar till liv iallafall... hihi får se om det blir så :)





Önskar att du var här, det finns så många sätt att säga jag älskar dig på.
Jag saknar dig varje minut som du inte står vid min sida, hatar att behöva somna utan dig.
Det finns inget bättre än att somna i dina armar, du är världens bästa ! Är så glad över att jag har dig...
Med dig är jag lycklig!
4/1-08 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0