tisdag 23/3

Hejsan. Det har varit lite dålig uppdatering från min sida här känner jag!
Helgen var toppen faktiskt!!!!

Fredagen var jag mest död och slö hehe, blev sängen ganska tidigt faktiskt, men inte så konstigt tycker jag , det hade ju hänt så mycket nya saker.. endast bra saker då!!!
Överlycklig!!!

På lördagen blev det fest, drog till otten :) trevligt trevligt !!!!

Söndagen då, hehe den var väl inte sådär jätte härlig.. Huvudvärk och allmänt seg..  förstår någon varför? jag tror att det hade med att göra att jag var ute på lördagen.. hehe...

Igår var det måndag, en ny vecka på jobbet.. den började bra.. men slutade dock lite sämre.. Lycka till !

Idag fick man ledigt ifrån jobbet, pga lite olika saker som jag inte delar med er just nu !

Men imorgon är det dags för jobb igen...

Vill även önska Hanna lycka till !!!!

Kommentarer
Postat av: Sosso

Alltid skänt med lite ledigt imellan åt... trots att det kanske blir en massa annat den dagen..



Jag har lagt upp bilder ifrån mina barns rum.. Vad tycks?

2010-03-23 @ 13:24:50
URL: http://lomia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0