TACK!

Jag vill tacka alla på kvickcaller för två underbara veckor tillsammans med er.
Bara synd att det slutade som det gjorde, det var trevligt att lära känna alla på så kort tid.
Trivdes som fisken i vattnet, när ja kom hem på dagarna så tänkte jag " är det morgon snart så ja kan åka dit igen" och nu då, nu blir det inget mer... :(
KOMMER SAKNA ER ALLA!!!!

Det är så mycket tankar och funderingar just nu, den första frågan som kom upp i mitt huvud var " vad fan ska jag göra nu? "
Har fått så många fina ord av några personer, och det värmer jätte mycket...
fan alltså...

Ligger i sängen nu, har sätt klart på " så olika " som jag såg början på för några dagar sedan, slutet var som jag trodde.. men ändå helt okej film..

Känns lite skumt att inte sätta klockan på 7 imorgon.. Vad ska man göra hela dagen imorgon?????


alltid lika roligt att busa :)
Korvens apa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0