sommartid!

just de, nu är det sommartid som gäller.. Visste inte om min klocka var fram flyttad. hehe men datan hade tydligen fixat det själv , mobilen också för den delen :)

ligger fortfarande i sängen, idag är det inte såå vackert väder ute, men jag är glad bara det inte kommer mer snö!!!!

imorse var jag inte alls glad på lilla kissen korven... Klockan 6 började jag skrika som en tok.. så jag öppnar föndtret och slänger ut honom, haha.. och för 20 minuter sedan så ville han komma in och mysa :) hihi min söta kisse katt..

Tralalala , nu är det inte alls lång tid kvar till studenten, ENDAST 74 dagar!!!!!! shalalalala!!!
Så snart är det dags att köpa in lite dricka !! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0