skavsår..

jag hat upptäckt ett skavsår på insidan av under läppen :(...
ont gör det :(

sitter här i min ensamhet och väntar på att mitt hjärtegull ska komma hem :) vet inte riktigt när han slutar jobbet.. men de borde väl vara snart?

ja funderar på om ja ska lägga mig och kolla på ghost whisperer...
men då kanske jag somnar? o då kanske ja inte kan sova ikväll ?
usch... måste ju kunna sova på nätterna nu när ja börjat jobba :)

Vill även hitta en lägenhet, har hittat två st tänkbara alternativ...
varför jag så gärna vill ha en lägenhet är för att kunna ha min älskade herkules lite mer, ge honom det kan behöver, men dels för att de är skönt att stå på egna ben !!!!

Nu har kissen varit själv i en natt, och ska vara själv en natt till.. jag hatar att lämna honom själv :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0