Möte!

Jo då mina kära vänner, tillslut somnade jag inatt. dock vaknade jag av skavsår i öronen eller någonting, det gjrode fruktansvärt ont iallafall.. hehe endast pga att jag sov med hörlurarna antar jag, men vad ska man göra när man inte kan somna utan musik ?!

Hade ju som sagt möte med min kurator idag, pratade om saker som gjorde mig glad.. kanske lite för glad, kanske hoppas alldeles för mycket? vem vet, nu hoppas jag bara på att allt bara kan bli bättre, hoppas hoppas... känns som att jag hoppas på för mycket saker :(... men jag orkar bara inte med allt längre.. Jag vill inte gå i skolan, jag orkar inte... jag vill inte ha praktik, jag vill ha ett jobb.. men det vill väl alla ? men men, det är bara och söka.. Får jag ett jobb, så tar jag det... jag får fortfarande ta studenten då... ! skriver bara ut mig ifrån skolan ett tag...

och till hösten blir det väl att söka till komvux kanske? jag tror det, men jag vet inte, ska boka tid hos studievägledaren nu.. har precis skickat iväg ett mail åt henne.. Hoppas jag får en tid snarast..
ska väl inte sitta här och deppa mer nu ...
Hanna kommer hit snart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0