kväller

God kväll !
Sitter här i soffan just och gör inte ett någe, förutom att skriva lite här då förståss..
har börjat få lite tankar angående måndag, endast bra tankar förståss !
Jag undrar bara hur det kommer att gå , jag hoppas ju på att det ska gå så bra som möjligt förståss :)
men ändå så tänker man "klarar jag detta?" med tanke på att jag är lite morgon trött av mig och helst vill ligga kvar när klockan ringer, så var det iallafall när man gick i skolan,...
men nu går de inte göra så, för nu tjänar jag pengar.. kan inte ligga o sova hela dagarna, det får man göra på helgerna :)

Vill även meddela er om att jag är sjukt lycklig, jag har världen bästa pojkvän.. .<3
jag älskar dig massor hjärtat <3

dock en väldigt gammal bild på oss ...

nu ska vi åka en sväng.. så vi får höras av senare eller imorgon !!!!!!!!!!

känner mig såååå duktigt, 17 dagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0