Ingen sömn

Jag förstår inte . Varför kan jag inte sova? Varför har jag blivit så jävla lätt väckt? Jag behöver ha det tyst runt omkring mig när jag ska sova annars så går det inte :-( har sovit jätte bra under veckan som gått.. Men idag tog de stopp.. Ligger här med musik i mobilen.. I hopp om att någon gång kunna somna.. Älskling ligger redan och sover så sött här.! Hoppas att jag hinner få någon sömn eftersom imorgon är de möte i skolan med min kurator! Har även en till fundering, ska jag söka jobbet eller inte? Kommer jag att få de som jag redan sökt? De vore nice, slippa studera. Och arbeta med de man älskar! Hoppas hoppas! Men de lär väl inte bli något med min tur :-( inte nu när jag verkligen vill en sak! Jag får väl söka de andra jobbet också. får se vad de e för spännande :) undrar om jag kommer ha något batteri i mobilen när jag vaknar. Hehe eftersom jag lyssnar på musik:-* . Mår en aning bättre idag, hoppas de fortsätter vara bra nu. Inte alls lång tid kvar till studenten :)

Kommentarer
Postat av: eLi

hej, ja kan inte heller sova! vill sova men går inte....

2010-03-10 @ 02:11:17
URL: http://lovejunkiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0