helg

För en vecka sedan hade jag fått reda på att jag skulle börja jobba..
för en vecka sedan skrev jag ut mig ifrån skolan !
Nu har jag avslutat en veckas arbete, om man sammanfatta veckan så har det varit jätte bra tycker jag,
dock blev det inget sålt idag, men har några att återkomma till nu på måndag !!!

det är väldigt härliga människor som jobbar där, eller ja kan man kalla dom määnskliga? haha ne, skämt åt sidan ;)
trivs som fisken i vattnet faktiskt !!!!
Hoppas man blir kvar ett tag !!!!

idag har jag fått träffa min älskade kisse katt :D, är med honom just nu faktiskt !! tänkte lägga ut lite bilder då det varit lite tomt på sånt skit ;D

korven kände sig sjuk o ville ta tempen, men ja ville dock inte hjälpa honom... så han....
han tog saken i egna händer som ni kanske ser ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0