godmorgon!

godmorgon!
Idag känns det som att det är en bra dag, jo vet ni varför? Idag börjar jag jobbet !!!!!!
jag hoppas att det går jätte bra, är nog lite små nervös... Vet ju inte ett dugg av vad som kommer att hända idag.. haha
jag är så duktig på att fråga !!!


Igår skulle vi åka hem till hjärtat och släppa in våran kisse som stack ut när vi inte ville :p
bilen krånglade lite när vi skulle åka iväg, jag sa åt min älskling att vi skulle åka o tanka för att det kanske var det, men då fick jag till svar; tror du att du vet bättre än mig ?
han vägrade alltså att åka o tanka för att det skulle finnas bensin ... även fast jag sa åt honom fleeeeeeeera gånger...
när vi var påväg ut på motorvägen så fick vi bensin stopp! Bensinen var alltså SLUT!!!!!
så han började ringa runt efter folk som kunde komma, fick nej av de flesta... Men sedan kom "pappa" :)
mohahahahha, "VAD VAR DET JAG SA ÄLSKLING?"

Nej, nu ska jag göra mig iordning, vi hörs !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0