god kväll!

God kväll..
igår blev det ju då inte så mycket bloggande..
idag då då...

Började jobba klockan halv 9...
hade ett prov på alla produkter oså, kändes som att det gick bra faktiskt :) jag gjorde mitt bästa och vad mer kan man göra?
och vet ni vad?
idag började jag även att sälja !!!
Efter två timmars ringande så fick jag ett sälj !!!!!!! grattis till mig !!
Eftersom vårat lag vann tävlingen idag, så får vi äta frukost på lindahls imorgon :)

Allt känns så bra just nu, visst, jag kommer inte vilja arbeta med detta hela livet, men det är NÅGOT.. bättre än att inte görra någonting alls.. kanske ska tänka såhär istället... "Varför gick ja på gymnasiet,ja blir ju ändå ingenting , kan ju inte plugga till ngt isf" hehe, nej då,, nu ska vi inte vara sånna...
för att få ett jobb måste man kämpa, samla in referenser o meriter... eller har jag fel?

Detta är ett roligt jobb som jag har.. ja, jag är telefon försäljare, o det är inte så farligt som det låter !!!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0