Gårdagen !

God eftermiddag mina vänner !
Inatt skrev jag ett litet inlägg, som jag lovade fortsätta med idag, alla roliga detaljer oså :)


skrev även igår att vi hade en liten dejt, men vi ångrade oss när vi kom till platsen, det var ingenting för oss.

Hehe , men som sagt vi träffade jenny och kaj igår, innan de så skulle vi till systembolaget, men mitt hjärta fick inte köpa en platta öl eftersom jag var med.. haha, men de löste sig senare iallafall,
blev som sagt en tripp till motala då finsken skulle köpa sig en liten bil då han hade kört slut på den förra :(..
Det var liv i baksätet hela vägen då våra karlar drack lite öl, inte finsken dock eftersom han skulle köra hem bilen :)

När vi väl kom till motala så yrade vi omkring, grabbarna är så bra på att hitta " kör bara rakt fram" haha, tillslut kom vi fram, hahahah ja minns inte när ja hade såhär roligt sist alltså !

På vägen hem så åkte jenny och jag själva.. mycket lugnare... :)

blev staden efteråt... där gjorde vi inte så jätte mycket!
Var hemma vdi halv 2 kanske :)

Tack för en trevlig kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0