Det närmar sig!

sandra påminde mig precis om att det är 71 dagar kvar till studenten,
Det närmar sig med stormsteg !!! =)

Dagen idag har varit lite upp och ner faktiskt!!
Gick jätte bra att köra bil idag, minns inte om jag redan nämnt det.. men det skadar nog inte att nämna det igen iallafall. Efter arbetsförmedlingen och lite sådant så åkte jag ut till hanna, vi tog oss en timmes promenad och efter det var hennes lilla hund inte vit längre.. hehe, och så hade han massa kardborrar i pälsen.. Dom tyckte han inte om att vi tog bort, men det gick bra till slut :)

Nu ligger jag hemma hos hjärtat med korven... Blir att se en film och sedan sova bort alla problem !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0