brist på sysselsättning.

känns som att det är brist på allt förutom lycka nu ;D haha

Jag är trött men ändå inte, går jag och lägger mig nu så kommer jag inte kunna somna iallafall .
eller det brukar vara så .men man vet aldrig förän man har testat. Sitter här och ruttnar nu känns det som, kanske ska krypa ner i sängen med min älskade? eller vad säger ni ? Ska läsa lite bloggar som jag brukar läsa nu för tiden :)
alltid roligt att hitta nya, intressanta bloggar :)

Kram och godnatt , ifall vi inte hörs mer idag !












det finns en sak som inte är bra med att sluta skolan, det är att du kommer undan sjukt lätt.. usch... men ja behöver inte dina pengar, om de äns är dina !!! enda anledningen till att ja ville ha de var för att jävlas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0