bättre humör !

Nu är jag helt klart på bättre humör !!!
sitter hemma hos mig nu :)

har kollat på lägenheter i stort sätt hela dagen :)
även om jag inte ska köpa någon nu så är det roligt..
har några funderingar..
om man ska flytta till en hyres lägenhet och sedan spara pengar och sedna köpa sig en bostadsrätt lägenhet?!
vet inte hur jag ska göra ...
ska väl ta ett litet snack med min pojkvän, då vi är två om att flytta senare .. hehe

Väntar just nu på att mitt hjärte gull ska komma hem:)

imorgon väntar en spännande dag på jobbet :)

"hallå.... halllååå... hallåå................... hjälp mig"
hahaha

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det kommer gå hur bra som hellst.. <3

2010-03-14 @ 17:29:00
URL: http://hanniblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0