sorry!

god kväll!
Jag har varit lite dålig med uppdateringen...
Iallafall idag, haha!!!
Men det känns så trist att inte kunna lägga upp några nya bilder...Men det är ju Sandra glad över.. :(

Men igår så åkte jag iallafall till elgiganten och lämnade in min mobil.. skulle ta ungefär 2-3 veckor..
Jo, men vad var det som hände med min mobil då ?!
- jag pratade med hanna i telefonen samtidigt som jag var ute med molly, Höll mobilen i samma hand som kopplet ( jag vet, jävligt osmart så det gör jag INTE om) men så drog hon till i kopplet och *PANG* så låg mobilen i asfalten och displayen sprack... som tur e så har jag ett "trygghetsavtal" så jag behöver inte betala något, eller jo, om det inte går att laga så betalar ja 295kr för en ny mobil..  och det är ju inget?!.. Man måste ju även utnyttja trygghetsavtalet som jag har betalat för :D

Nu är även Molly HELT betald, Tack Andreas för att jag fick låna så mycket pengar.. Jag hade ju hälften kvar att betala :)

Efter att vi hade lämnat in mobilen så åkte vi hem till mig och åt lite mat för att sedan bege oss ut med molly.. var ävem denna gång på Rallybanan på himpa, så molly fick träna sig på att vara lös.. hon fixar det alldeles utmärkt!!! =)

Sen blev det MASSA mys =) och ett bra samtal.. är glad över att vi pratade ut hjärtat, och jag hoppas att du håller det du lovat <3

Känner att detta blir ett långt inlägg så kansek borde sluta nu.. hehe!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0