släpp taget!

ska alldeles snart bege mig mot kråkan :) där ska det tittas på folkrace ... Älskling och micke kör =) även mickes farbror johan :)
Hanna och texas ska också dit..
Jag tänker faktiskt ta fram vinterjackan med tanke på vädret... det är nog mycket skönare än en tunn jacka! det är ju inte så skönt att frysa!!!

Imorgon blir ddet läkaren igen.. vilket jag egentligen inte vill :( Men måste..

Jag lärde mig en sak utav filmen igår, eller jag visste det redan.. men uppmanar de som inte vet att:
det är dags att släppa taget, säger som dom sa i filmen ; " det är dags att bilda familj med någon annan, oavsett om du vill eller inte" precis så känner jag :) ens föräldrar kommer alltid att tillhöra familjen, men man vill ju ändå skapa en "egen" familj :)
bara synd att navelsträngen inte är klippt hos vissa :( lider med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0