Natt uggla!

Nu sitter jag här igen mitt i natten och kan inte sova.
Jag förstår inte varför jag inte är trött.
Jag sover inte bort hela dagarna, jag ligger inte inne hela dagarna och slöar, utan jag tar hand om min hund, busar, ute o går osv!
Trodde nästan att ja skulle sova som en gris när jag köpte henne..
Men nej nej...
Varför kan jag inte sova?! Jag förståååår inte det!

En positiv sak, Molly har inte kissat inne någonting idag. :)
Hoppas att det fortsätter så :) Fast iof så har jag varit ute väldigt mycket med henne idag.
Jag har även börjat med att blöta hennes mat, eftersom hon hets äter hela tiden... låter som hon inte får någon luft när jag inte blöter maten!
Hon har även fått ris idag :) och det tycker hon om..

Imorgon så ska jag till arbetsförmedlingen :)
Sedan på stan en snabbis för att antagligen köpa bikini.. Men får se om jag hittar någon :)

Nu ikväll eller natt så har jag hjälpt sandra med sin design på bloggen, eller ja.. jag har förklarat hur hon ska göra.. Det är tur att hon förstår mina förklaringar :D


Sandra älskar att bjuda på sig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0