Monster till svärmor!

Haha vilken osis att jag missade den filmen...

läste faktiskt vad den handlade om.. jag klistrar in så får ni se att det stämmer till 110% :D haha

Amerikansk komedi från 2005.
Efter att ha lagt ner åtskilliga år på att söka efter Mr Right har Charlotte ”Charlie” Cantilini äntligen hittat mannen i sina drömmar. Kevin Fields är charmig, snygg och en framgångsrik läkare. Men även den mest perfekta kärlekshistoria har sina mörka sidor. Hans mamma är en riktig mardröm. Viola tycker inte att Charlie är god nog åt sonen och hon gör allt i sin makt för att skilja dem åt.
Medverkande: Robert Luketic, Jennifer Lopez, Jane Fonda, Michael Vartan, Wanda Sykes
Produktionsår: 2005

Så nu måste jag se den.. Jag anar att ja kommer känna igen det mesta... antingen så ser ja den idag eller imorgon... så kommer jag sedan att berätta om det stämmer in totalt!! gahahah

filmen heter alltså, monster till svärmor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0