läkarbesök!

Godkväll..
skriver ganska sent idag för jag har inte haft någon lust!

Mormor kom hit förut medans jag var hos läkaren för att ta hand om molly tillsammans med mamma :) molly hade varit en snäll hund :)
men det är hon ju alltid :D haha

jag hade varit hur rädd som helst innan läkarbeöket... mer om det vill jag inte gå in på här. Men kan iallafall säga att det var inte så farligt som jag trodde.. men det var ju inte det roligaste jag gjort precis! Fick svar på alla prover som jag gjorde sist. Både bra och dåliga svar ... så ska göra två prover till.. sedan får vi se vad dem gör med mig...

Sedan blev det en promenad med min älskade Molly...
Hanna plockade upp oss och sedan åkte vi och hämtade min katt som inte längre är min utan ägs numera utav Hanna :) han kommer få det bra där. alla kommer älska honom, ingen kommer hata honom för att han är ful eller för att han har ett ÄCKLIGT namn!

Nu är det inte långt kvar tills studenten!
imorgon kommer min älskling! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0