kan inte sova !

Nu sitter jag här mitt i natten och kan inte sova.
Molly ligger och snarkar för fullt i sängen bredvid mig där jag sitter..
har precis startat fläkten för det är så jävla varmt här inne..
Stackars molly, hon kanske svetta ihjäl om jag inte har fläkten på ?!

Skrev tidigare om en tjej som hette Nathalie som hade försvunnit, var inne på wighs nyss och kikade o bilden var borttagen, så hon kanske har kommit hem nu? Vi kan ju hoppas på det iallafall :)

Vad har jag gjort idag då?!
- Inte alls mycket faktiskt.. Tagit det lugnt...
varit ute på promenad med molly och även en sväng i hundrastgården,
hon var helt tokig på dit vägen.. men när vi väl släppte henne så var hon ko lugn...
Undrar varför ?!

usch, ja kommer vara jätte trött när jag ska gå upp imorgon bitti och ta hand om min lilla hund ;D
Men vad gör det? bara hon låter mig sova efter att hon ätit frukost och gjort sina behov..
Hon brukar också vara ganska trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0