God morgon!

God morgon!

Jag är vaken tidigt, sitter här med ögon som bara vill stänga sig.
Molly var hungrig och nödig så det var bara att kliva upp.
Så nu har jag gett henne både mat och vatten och en morgon promenad :)
Tack för sovmorgonen Molly, hon brukar alltid väcka mig vid 6 eller 7

Hoppas verkligen att hon kan somna om nu, för det blev ju lite sent inatt när jag inte kunde sova.

Jag somnade med ryggvärk och vaknade även idag med ryggvärk. Vet inte vart jag ska ta vägen ibland.
Minns att en person sa till mig att allt blir bättre bara man rör på dig ( eftersom jag hade blivit så tjock ) MEN det roliga är ju att nu när jag har Molly så går ja ungefär en gång om dagen en promenad på minst 20 min. Dessutom så springer jag ut med Molly varannan timme ungefär, oftare när vi har busat.. Förstår inte hur vissa tänker? Kanske inte tänker alls innan dem öppnar käften! Men i alla fall , det jag vill ha sagt är att det har inte blivit något bättre med promenaderna.. På kvällarna när ja ska sova så vet jag inte hur jag ska ligga ibland för att det gör ont!!!! :(

Nej, nu så ska jag sova igen!
Vi hörs när jag vaaaaaaaknar!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jättefin blogg :)

2010-06-13 @ 11:24:59
URL: http://sofiaemilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0