god morgon

God  morgon..!

Igår kväll eller ja, natt så glömde jag även att nämna att jag var hos tandläkaren igår också, det började ju inte bra. Hade satt alarm… på 7.30 eftersom jag skulle vara där 8.50…
Men det börjar med att klockan inte ringer… så Lillasyster kommer och väcker mig 8.30!!!
Jag flyger upp ur sängen, slänger på mig kläder och borstar tänderna och sedan springer iväg till bussen som precis kommer när jag kommit ner till busshållplatsen.. Jag kom bara 10 min försent =) En tandläkare som förstog mig också! Jag har ungefär bara ett halvår kvar tills jag får ta bort tandställningen, om allt går som det ska!

Idag då… vad händer då??????
jag har en *dejt* med ***** :)
Mer om det kanske jag meddelar er om lite senare när allt är offentligt =)
Just nu är det en ganska privat sak som jag ska iväg på som jag inte ännu vill berätta för er…

Jag hoppas att allt går JÄTTE bra…. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0