Försöker!

Jag försöker förstå hur det kunde bli såhär :(
Hur vi kunde glida ifrån varandra såhär mycket,
vart tog lyckan vägen?
Våran kärlek? den bara försvann?!
Varför är det omäjligt att känna samma känsla som man gjrode för två år sedan?
betyder jag någonting för dig längre?
betyder du någonting för mig?
Det är inte så lätt att vara glad när man ses, med tanke på allt som hänt
Du är så feg att du inte vågar stå för det du säger till mig,
säg det till den person som har orsakat detta!
STÅ FÖR DET!
Annars kommer detta aldrig att fungera,
jag har gett både dig och en annan flera chanser,
någonting måste hänt... när man inte vågar ta en diskussion!
Bara trist att det är såhär...
för jag
älskade dig verkligen..
Men vad finns kvar nu ?!
Du har bara
EN person att TACKA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0