Finns folk till allt!

Var precis inne på en "gamal" väns blogg..
Angelica heter hon.. Hennes mamma har just gott bort i cancer...
Hennes söta mamma fick reda på cancer beskedet dagen innan nyår. Alltså den 30/12-09
Hon gick tyvärr bort 10/2-10
Beklagar VERKLIGEN!!!! <3

Jag blev så jävla förbannad när jag gick in och läste angelicas blogg då någon jävla idiot rent utsagt hade skrivit såhär :
förstår att du använder löshår, cancer är ju ärftligt, kanske är din tur? haha

Hur FAN kan en människa vara så okänslig och känslokall?!
Jag förstår inte. Det är en feg jävel som inte vågar stå för vem den är med tanke på att den kommenterade anonymt.
SKRIVER man så till en person som nyligen har fölorat sin mamma? när man nyligen har begravt sin mamma? NEJ!!!!!
Sånt gör mig så otroligt förbannad!
Men Angelica är stark!
Mycket starkare än personen som skrev kommentaren...

stå på dig!
ingen kommer någonsin kunna trycka ner dig eller någon i din familj!
dem är bara avundsjuka på dig. för att du är mycket bättre än den "anonyma"

Kommentarer
Postat av: angelicaa

tack så mycket ida, det värmer verkligen!! :) tacktacktack!

2010-06-14 @ 18:17:56
URL: http://angelicaaahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0