Duktig hund :)

God kväll!

Nu är jag tillbaka här igen  : )

Skrev lite förut om att jag var rädd för solen, dock så begav jag mig ut i solen en stund med Sandra , vi gick faktiskt ner  till fotbollsplanen en stund och bara tog det lugnt = )

 

Vid 17 tiden ungefär så kom Andreas och hämtade upp mig och Sandra, vi skulle åka och bada, Tom och josse samt deras hund var också med. Alltså en repris ifrån gårdagen. Så nu ni mina vänner, nu har jag tagit mitt första riktiga dopp i sjön. HELA jag var i, inte bara benen!!!!!



Just det, Molly har tappat fyra stycken tänder nu , och en tand är redan på väg ut. Börjar du bli en stor tjej nu kanske? Vi har även tränat lite ensam träning idag också, i 30 minuter var hon ensam. Hon gnällde lite i början men sedan gick hon och la sig och sov tror jag , hon sov i alla fall när jag kom tillbaka ;) duktig vovve tycker jag !!!!!!!

 

Blev att träffa sandra en stund medans jag tränade molly till att vara ensam :) Nu har molly däckat i sängen och bara väntar på att jag ska krypa ner med henne :D haha!!!

Så jag tänkte bara slänga in lite bilder också och sedan... kanske lägga mig.. Vem vet ?!



glömde ju nästan att berätta en sak. MOLLY SIMMADE IDAG FÖR FÖRSTA GÅNGEN :D !!!!

PUSSS!!

 

Molly bus :) en bild från igår :D

Josse och jag =) även detta en bild fråg igår :)

Vart är mollys huvud? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0