31 januari 2010



Ändrade planer!
blir att åka hem imorgon istället.
Micke är så snäll och åker förbi här imorgon bitti =)
Och det innebär att jag får ytterligare en natt med Älsklingen och min korv =)

Hanna var förbi en sväng för en liten stund sedan =)

Idag har jag varit husmor.. till middag blev det stuvade makaroner och köttbullar..
men så mycket mer än det har inte blivit gjort idag inte.
En liten skogspromenad med Andreas och korven blev ju av också, det höll ja på att glömma nämna.. hehe
Ikväll blir det nog bara mys med film..

Ser fram emot morgon dagen..
  • Möte kl 10
  • Träning kl 20
känns skönt när man planerar in saker =) men det är även roligt med lite ändringar, samt oplanerade händelser.

Ser även fram emot tisdagen..(vem vet, jag kanske ser fram emot fler dagar )
  • Arbets intervju kl 17.30 :) Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Hanna

LYCKA TILL (:

2010-01-31 @ 20:58:07
URL: http://hanniblondie.blogg.se/
Postat av: Jenny

Lycka till Ida hoppas du får det:)

2010-02-01 @ 14:05:04
URL: http://aldenaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0