Uppe med tuppen

God morgon.
Jag har nu varit vaken i över en timme...
kunde verkligen inte sova, kanske för att det var så tomt i sängen ? :(

Ska alldeles snart kliva upp ur sängen och klä på mig lite kläder och göra mig iordning, och sedan åka iväg..
först blir det en sväng till ullared och efter det så åker vi vidare till uddevalla :) och imorgon är det dop :)
kan de bli ett bättre avslut på detta lov än att fara iväg? =)
På måndag är det dags för praktik igen :) Ska bli roligt!

Dagen igår blev inte riktigt som ja tänkte mig...
det blev ingen Ikea, men jag färgade håret, lite ovant just nu men de blev nog bra ;)
åkte även och käkade lite mat med jenny som var och hälsade på här i norrköping :)

Nu måste jag klä på mig...
Under helgen nås jag på mobilen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0