Har du?

hittade en liten skojjsig lista här då =) när man inte har så mycket annat o skriva om =)

Har du:

Någon som förstår dig? - självklart, Hanna finns alltid där <3
Någon som du saknar? - finns många, där i bland finns min faster <3
Någon som du hatar? - japp, o de ät skitstövlar som inte borde finnas =)
Vem kramade dig senast? - min katt korven :)
Vem pussade dig senast? - Min kärlek <3
Vem ringde dig senast? - mamma :)
Vem ringde du senast? - Hanna
Vem var hemma hos dig senast? - Hanna :)
Vem var du hemma hos senast? - älskling
Har du några kärleksproblem? - man kan väl inte ha det bra i ett förhållande hela tiden :) men just nu är det toppen
Har du pratat med någon idag? - haha nae, ja gick på stan och fikade med hanna utan att säga ett ord, dessutom så sa jag inte ett ord till mamma när hon ringde heller, eller när ja ringde hanna :)
Har du gråtit idag? - nej,
Har du skrattat idag? - om jag har !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0