godnatt.

Godkväll, eller godnatt ?!
ligger i sängen och kan inte sova.
Älsklingen ligger här bredvid mig..
dock så sover han redan, som vanligt. hahah
ska snart ställa ifrån mig datan och krypa nära honom :)


Dagen bestog av
lite bil åkande :) åkte in till staden en stund efter lunch, eller precis innan . minns inte riktigt vad klockan var.  När vi sedan kom hem så blev det att plocka iordning lite granna :) tycker inte om när det är stökigt runt omkring mig.. Hann även med att mysa med mitt hjääärta ♥

kvällen bestog av
bastu kväll med hanna och jenny, karlarna spelade tv spel, hehe vi fick vara inne  i värmen istället. Det var mycket trevligt... Vi åkte hem när vi blev hungriga :)
på hemvägen så var vi bara några centimeter ifrån att krocka med en taxi, dock så var de taxins fel eftersom vi hade grönt ljus och personen i taxin skulle vara uppmärksam, finns ett annat ord, men kan inte stava till de, haha men kan ju göra ett försök, väjningsplikt? är det de ordet jag söker?!
Men vi klarade oss utan skador varken på bilen eller på oss :) blev att sikta på en stolpe istället för rätt in i taxin.. men mitt gull hann få stopp på bilen innan stolpen :)

nu ska ja ställa ifrån mig datorn o krypa nära min underbara pojkvän som jag älskar massor..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0