första dagen avklarad!

Hejsan
imorse så var jag uppe med tuppen klockan halv 7 :)
det var bara att göra sig iordning o bege sig in till stan :)
men först lastade vi kissen :) Hoppas att allt gick bra :) inte hört någonting ännu..

Men idag var min första dag på praktiken :) gick bra och fort tycker jag :)
nu är jag helt förstörd i rygg och fötter.. Men men ... har några timmar på mig att vila upp mig för klockan 20 så är det träning som gäller.. HÅRD träning !!!!

Fick just höra att allt hade gått bra med katterna :)

imorgon är det skola samt praktik :)

Får se om jag är en människa imorgon eller en zombie ;D haha!!!!

Nae, nu ska jAg bara ta det lugnt :) vila upp mig inför kvällen !

Vill inte sova utan dig :(
tycker det är jätte jobbigt att vara utan dig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0