dåligt

ojsan , jag ser att jag varit väldigt dålig på att blogga ;/

Fredagen den 5/2:
micke hämtade mig hemma hos Andreas, sedan plockade vi upp hanna och åkte hem till mig.
Hade inte så mycket att göra til en början, men sedan sårang klockan iväg, så det var bara o börja göra sig redo för fest! Blev förfest hemma hos jennys kusin, mycket trevligt, goda drinkar också.. måste även tillägga att dom var väldigt farliga.. haha
Sedan stack vi vidare till otten, lika trevligt som vanligt, hanna o ja blev hungriga så vi avbröt kvällen skapligt för att äta en hamburgare på Max =)

lördag den 6/2
Mådde jävligt bra när jag vaknade... inte ett dugg bakis kändes de som :) skönt de..
åkte hem till hanna, där även lilla texas befann sig :)  vi glodde på film o käkade pizza och chips.. samt VATTEN!!!!!
det gick åt väldigt mycket vatten,
jag kom hem för en stund sedan och tänkte att ja måste ju uppdatera här lite =)

Imorgon så ska jag åka och kika på ny telefon då min är helt mongo... hehe.. hoppas ja hittar någon som faller mig i smaken :)


du gör mig så förvirrad.
hur vill du ha mig?
vem vill du att jag ska vara?
fy fan.. :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0