4 februari 2010

God kväll mina nära och kära..
Klockan är några minuter i tio och snart ska jag lägga mig och kolla på film :)
bara gosa ner mig :)

fick ett telefon samtal idag, jag blev glad.. väldigt glad, då är det bara och hoppas på det bästa :)

Idag har jag inte gjort sådär jätte mycket,bara tagit det lugnt..
eller jo, jag har spelat spel med hanna på MSN..
myckt roligt, tiden gick fortare än man trodde. vi spelat i typ 3 timmar, men de kändes det icke som..

Har även tagit en promenad med min kissekatt idag =) vilket uppskattades, tänkte lägga ut lite bilder på honom från promenaden =)



älsklingen och jag gjorde en liten gubbe i snön igår kväll också, en liten bild på det också måste de ju bli =)

imorgon blir det partajj med bästa hanni =)
blir hämtade imorgon klockan 12 =) sedan är det bara att börja ;D
puss och god natt =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Söta bilder <3 Ja idag blir party!!! Men klockan 12 hmmm. Jag börjar nog lite senare ;D

2010-02-05 @ 10:47:37
URL: http://hanniblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0