utbildning!

god eftermiddag..
Har precis gjort mig redo för att åka in till staden, får se om det blir jag som kör in eller inte, men hoppas på det :) hihi

Ska på någon utbildning/information på ett jobb.. vilket kanske jag meddelar er om senare, om det är något intressant vill säga :)

Sector alarm ringde till mig förut också.. de hade sätt mitt CV på arbetsförmedlingen, men jag var inte intresserad av en anställning hos dem då det bara var provision baserat.. Men jag vill satan ha ett arbete, men då ska det vara fast lön... med provision kan jag tänka mig, men inte enbart provision!!!

väntar även på ett telefonsamtal på ett annat ställe.,. :)

nu ska jag ta mig något att äta och om 30 minuter bege mig in till staden!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0